Monday, November 9, 2009

din varful arborelui de ceai ..

:)

cat de tare suntem legatzi de obiecte neinsufletzite.. am aflat vineri.

evadare de la lucru.. piatza romana... companie calda.. o seara minunata pentru mine.. si un stapan nou pntru geanta cu laptopeul meu :)

well.. pe langa problemele si riscurile aparute cu contzinutul informatziei pe care o aveam ... pe langa muzica de pe laptop pe care am strans-o in ultimii catziva ani.. 100gb din triphop.. am mai pierdut o parte din viatza, ascunsa prin mailuri de jum de deceniu ... loguri... ganduri.. texte..
mutle ganduri..arucnate in graba in notepad... majoritatea din ele necitite de nimeni... mutle amintiri :)

acum nimic nu e... si cel mai ciudat in toata situatzia asta e modul in care ma simt...
minunat :)

mi-a amintit de ziua cand stateam in Crihana..fara telefon... fara vre-o sursa de comunicare.. si eram fericit :)

reset global.
unul brut... fara dreptul de a selecta... de a lasa cel putzin ceva din ceea ce ai fost... din ceea ce ai vrut sa devii.



punct. am inchis un capitol. Dja si fluturii s-au zaibit.
)



ps
pe langa acte si laptope.. in geanta a mai ramas un cui si biletul la underworld :D


pps:
de cateva zile traiesc cu foarte mult soare in mine
si e bine :)

2 comments:

cris said...

ar fi trebuit sa zic "ce gruz"
dar defapt "ce eliberare"
cine ar veni la mine sa-mi fure compurile, hardurile, discurile, pozele, cartsile, scrisorile, tapetele shi gandurile, ca sa m asimt libra? :)

VxD said...

tapetele tale`s frumoase :)

si gandurile..